Dariusz Goźliński

"First, do no harm!"- Dies sollte sein, die erste Regel für den Kommunikationsaktivitäten auf dem Gebiet der Pharmazie und Rechts.

Wer bin ich?
Leidenschaft für Marketing und Werbung. Stark mit der Pharmaindustrie und verwandte verbunden. Ich erstelle und verwalte ich Werbekampagnen einschließlich der Nutzung von Social-Media-Aktivitäten für Ärzte und Patienten gewidmet. Professionell, ich bin der Gründer und Geschäftsführer der Agentur GreyTree. Von 2002 r. Ich bin mit einer begrenzten Marketing-und Werberecht verbunden. Unter anderem arbeitete mit Unternehmen wie: Unilever, Jelfa, Sanitas-Gruppe, Adamed Healthcare, Blau Farma, Chance, Genexo, GAL, Heel Polen, Symphar, Sun Farm, Admiral, Ipsen, HiPP, Alpen Pharma oder Krewel Meuselbach.

Mit Freundlichen,
Dariusz Goźliński
so. +48 22 628 53 61
E-Mail: d.gozlinski(bei)greytree.co

Edetailing.co bis der Arzt kommt

28 Oktober 2011
Edetailing.co bis der Arzt kommt

Closed-Loop-Marketing-Praktisch unbegrenzte Möglichkeit, eine effektive pädagogische Kommunikation und Marketing eine große oder eine spezielle Gruppe von Ärzten auf der Grundlage von Multimedia und modernen Technologien zu schaffen (interaktiven Websites und mobile Geräte wie iPads oder andere Tabletten in den Händen der medizinischen Vertreter). edetailing.co Es ist auch eine direkte Interaktion mit der Darstellung eines Arztes, sofort Bericht, flexible Anpassung an die Erwartungen und Bedürfnisse, sowie detaillierte Statistiken, auf den Antworten Medizinern und Vertretern der Aktivitäten.

So kann man zusammenfassen eDetailing in den Dienst der Pharmazie und Medizin. Aber das ist nicht alles, weil in der heutigen Welt zählt Wirkung, a ten gwarantują właśnie systemy edetailingowe (dostępne „od ręki” wiarygodne raporty i szczegółowe analizy, wymierna poprawa funkcjonowania marketingu i efekt sprzedażowy) w warunkach nieustannej presji konkurencji. Dużo osób w branży farmaceutycznej słyszało nazwę, a być może miało do czynienia z prostymi i mało funkcjonalnymi rozwiązaniami tego typu, a tak naprawdę nie każdy wie, co za tym się kryje w pełnym znaczeniu i możliwościach, jakie stoją za tym słowem i nowymi technologiami. Jeżeli wcześniej ktokolwiek z Państwa korzystał z edetailingu, to TERAZ dopiero będzie pod wrażeniem jak ten system i jego możliwości ewoluowały. Tym bardziej będziecie Państwo zaskoczeni, iż w opisywanej poniżej wersji, wchodzącej na rynek polski – nowy system edetailing.co jest bezpłatnie udostępniany do testów.

Synergia wiedzy, doświadczenia i możliwości

edetailing.co, czyli rozwiązanie proponowane przez Grau Baum jest dużym krokiem w obszarze nowego farmamarketingu, rozwiązaniem dystansującym konkurencję. Przygotowany przez GreyTree system edetailingowy to zaawansowany projekt wielu osób specjalizujących się w odmiennych dziedzinach agencji. Dzięki połączeniu doświadczenia z zakresu komunikacji perswazyjnej, PR, marketingu i znajomości branży farmaceutycznej ze specjalistami z obszaru multimediów dla których programowanie nie stanowi żadnej tajemnicy, został stworzony produkt, oferujący usługę dynamicznego i efektywnego wsparcia sprzedaży na poziomie najnowszych amerykańskich rozwiązań.

O edetailing.co, oder z czym i na czym

Najbardziej popularne w przypadku edetailingu są dwie możliwości oparte na prezentacjachedete22-152x300 wykonanych w technologii Blinken, Video, Power Point lub innej. Pierwsza z nich, to rozbudowane, aczkolwiek przyjazne dla odbiorcy interaktywne prezentacje – publikowane i dostępne dla lekarzy w Internecie, w tym na własnej stronie, oddzielnym projekcie www lub na wybranych portalach medycznych. Druga opcja,to przedstawiciel farmaceutyczny, który przeprowadza – podczas bezpośredniego spotkania – prezentację multimedialną na jednym z przenośnych i podręcznych urządzeń w postaci np.: iPada (Tablette). Tak to wygląda w przypadku standardowych produktów edetailingowych. Natomiast edetailing.co to już coś więcej.

W obydwu przypadkach rozwiązania edetailing.co możemy mówić o interakcji lekarz – firma farmaceutyczna, gdyż prezentowane materiały informacyjnoedukacyjne mogą być dostosowane do oczekiwań i zapotrzebowanie specjalistów medycznych. W zależności od dokonywanych przez lekarzy podczas prezentacji wyborów, udzielanych odpowiedzi – system może dostosować indywidualnie kolejne komunikaty i informacje, aby wciąż utrzymać na bardzo wysokim poziomie zainteresowanie odbiorcy treścią. Jednocześnie w ten sposób firma farmaceutyczna, w oparciu o dostępne na bieżąco raporty, może modyfikować swoją prezentację, tak aby za każdym razem zwiększać skuteczność przekazywanych informacji. Całość opiera się na zintegrowanym systemie łączącym interaktywny serwis, prezentację on-line dla lekarza i prezentację zainstalowaną na iPadzie (na bazie aplikacjiedetailing.co z wykorzystaniem współczesnych trendów i języków opisu HTML 5 i CSS 3) ze specjalnie skonfigurowanymi serwerami (edetailing.co Server), które poprzez Internet na bieżąco agregują dane, wysyłają komunikaty, utrzymują łączność i synchronizację nawet z bardzo odległymi punktami w Polsce.

Skuteczniej i z oczekiwanym efektem

Przy mniejszym zaangażowaniu środków i czasu przedstawiany system edetailing.co generuje więcej raportów i informacji, które dodatkowo są bardziej szczegółowe. Do tego prezentacje z wykorzystaniem tego rozwiązania mogą być błyskawicznie zaktualizowane, zmienione i zoptymalizowane w przypadku kiedy stwierdzimy, że nasz przekaz multimedialny można jeszcze bardziej rozwinąć i wzbogacić. Außerdem, w odniesieniu do istniejących i działających na polskim rynku większości systemów edetailingowych, przygotowany przez Grau Baum system edetailng.co jest również prostszy w obsłudze i ma o wiele więcej opcji dostępnych dla działów marketingu i sprzedaży, a jednocześnie dzięki swojej prostocie w obsłudze jest przyjaznym rozwiązaniem, które usprawnia i ułatwia pracę przedstawiciela farmaceutycznego.

closed loop marketingCelem każdego rozwiązania biznesowego jest przyniesienie wymiernych korzyści, ROI, szybszy efekt przy mniejszych kosztach i takim właśnie rozwiązaniem jest edetailng.co. Zadaniem i jednym z wielu atutów tego systemu jest przygotowywany konkretny i skuteczny, perswazyjny przekaz skierowany do lekarza, wzbogacony informacjami na temat leku, wynikami badań, analizami porównawczymi (zB.: lek jednej firmy vs. inne leki). Ärzte, którzy biorą udział w takiej prezentacji nie muszą być biernymi odbiorcami treści, gdyż proponowane rozwiązanie umożliwia implementację interaktywnej części multimedialnej, gdzie lekarz jest traktowany jako nasz partner i razem z nami współtworzy dalszą część prezentacji – jest jej aktywnym uczestnikiem. Dzięki takiemu zaangażowaniu lekarza podczas prezentacji zwiększamy nie tylko jego zainteresowanie, ale również utrwalamy w jego pamięci przekaz informacyjny, in diesem Beispiel.: der Name des Arzneimittels und seine Vorteile. Innymi słowy, tego typu rozwiązania edetailingowe, to nowa forma prowadzenie aktywnej działalności edukacyjno – promocyjnej skierowanej do lekarzy specjalistów, naszych klientów – partnerów medycznych.

Kolejne atuty, czyli raporty na bieżąco i rozbudowane statystykiedete4

Tak rozbudowane rozwiązanie jak w systemie edetailing.co ciężko znaleźć w konkurencyjnych produktach, które pojawiły się wcześniej na rynku. W zestawieniu z edetailing.co inne raporty w większości wyglądają jak nieedytowalne pliki PDF, które przed przesłaniem klientowi mają ograniczone możliwości konfiguracji i wyszukania skorelowanych zmiennych, czyli danych na których bazują działy marketingu i sprzedaży Twojej firmy. Die edetailing.co to Ty jako użytkownik – administrator poprzez prosty panel nawigacyjny generujesz raporty i wybierasz te dane, które potrzebne są do działań operacyjnych w marketingu i sprzedaży. Raporty dostępne są „od ręki”, więc nie musisz czekać z zakończeniem projektu, żeby poznać jego efekt. Wszelkie działania marketingowe i handlowe monitorujesz i koordynujesz na bieżąco i to niezależnie w jakiej części Polski są Twoi przedstawiciele farmaceutyczni. To wszystko usprawnia realizację kampanii i w zdecydowany sposób pomaga osiągnąć zakładane cele miesięczne, Quartals- und Jahres, gdyż w każdej chwili możesz wdrożyć działania korygujące w akcje realizowane przez marketerów i reprezentantów.

Dane z terenu, bądź informacje pozyskane z prezentacji on-line dostępnych na stronach www, na bieżąco są agregowane i przeliczane do raportów, które według uznania możesz eksportować do pliku lub wyświetlić jako wykresy liniowe, słupkowe, kołowe. Również możesz skorzystać z tradycyjnej formy tabelkowej, gdzie uzyskasz pełne informacje na temat prezentacji wyświetlonej danemu lekarzowi, a także jak na tle innych reprezentantów (zB.: w skali kraju, lub miasta) wypada dany przedstawiciel farmaceutyczny (lista „Best” i „Last"). To jednak nie koniec statystyk! W ramach edetailing.co uzyskasz również dane, które dotyczą szczegółów spotkań z konkretnym lekarzem w dłuższej perspektywie czasu, miesięczne i wielomiesięczne zestawienie wizyt reprezentantów, listy przedstawionych prezentacji, wyniki ankiet i reakcje poszczególnych odbiorców. To również nie są wszystkie atuty jakie oferujeeDetailing.cdie – system daje Ci o wiele większe możliwości marketingowe, a do tego w bardzo przejrzystej i eleganckiej szacie graficznej. A my nie wiemy nic o tym, żeby tak dopracowane i funkcjonalne rozwiązania oferowała nasza konkurencja w Polsce!

Komunikacja on-line, aktualizacja i newsy

Dodatkowo do i tak już rozbudowanego systemu raportowania i analiz w ramach edetailing.co w wersji na iPady dla reprezentantów wprowadzony został system newsów, który zawiera zarówno komunikaty od zespołu edetailing.co jak i komunikaty administratora danej firmy farmaceutycznej (zB.: informatyk lub marketingowiec). Docelowo (pozostający w fazie zaawansowanych testów) jest upgrade (udoskonalenie) systemu newsów do dedykowania grup odbiorców lub wysyłki informacji jedynie do konkretnej osoby.

Również w przypadku dodania kolejnych funkcjonalności do aplikacji edetailing – w oparciu o połączenie on-line oprogramowanie na przenośnym tablecie może zostać zaktualizowane praktycznie niezauważalnie, dzięki stałemu połączeniu z edetailing.co Server. Użytkownik otrzyma informację o dodaniu nowych możliwości do aplikacji, z której korzysta. To samo dotyczy zmian, które firma farmaceutyczna chce wprowadzić do prezentacji i multimediów, którymi posługuje się jej przedstawiciel.

edete5edetailing.co, czyli o krok dalej niż wczoraj

Przyszłość i nowe, skuteczne rozwiązania są już teraz na wyciągnięcie ręki. edetailing.co to nie odległa zapowiedź, a już teraźniejszość. Przewagę zyskuje ten, kto dąży do efektywnego wykorzystania czasu i budżetu. Tak więc nie czekaj, aż wszyscy dookoła będą stosowali rozwiązania edetailingowe, tylko sprawdź nowe możliwości już dziś. A może zwyczajnie wykorzystaj przewagę bardziej rozbudowanych i funkcjonalnych systemów edetailingowych, niż te do tej pory stosowane. Nie dość, dass edetailing.co zaskoczy Cię prostotą obsługi, co ilością danych marketingowych, edukacyjnych i handlowych, a co za tym idzie skutecznością w Twoich rękach.

więcej na edetailing.co

Kommentare

Kommentare

Teilen Sie diese Geschichte

Related Posts

Automatische Übersetzung:

Zwitschern