Dariusz Goźliński

“Po pierwsze nie szkodzić!” – tak powinna brzmieć pierwsza zasada obowiązująca w działaniach komunikacyjnych w obszarze farmaceutycznym i prawnym.

Kim jestem?
Pasjonatem marketingu i reklamy. Silnie związanym z branżą farmaceutyczną i pokrewnymi. Tworzę i zarządzam kampaniami reklamowymi w tym z użyciem social media w działaniach dedykowanych do lekarzy i pacjentów. Zawodowo jestem założycielem i dyrektorem zarządzającym agencji GreyTree. Od 2002 r. związany jestem z marketingiem i reklamą ograniczoną prawem. Współpracowałem między innymi z takimi firmami jak: Unilever, Jelfa, Sanitas Group, Adamed Healthcare, Blau Farma, Chance, Genexo, GAL, Heel Polska, Symphar, Sun Farm, Almirall, Ipsen, HiPP, Alpen Pharma czy Krewel Meuselbach.

Pozdrawiam,
Dariusz Goźliński
tel. +48 22 628 53 61
e-mail: d.gozlinski(at)greytree.co

Jaki będzie rok 2016 dla pracowników agencji

19 lutego 2016
Jaki będzie rok 2016 dla pracowników agencji

Chcecie wiedzieć jaki będzie rok 2016 dla pracowników Agencji? A może planujecie dopiero wejść w nasz kreatywny i komunikacyjny świat?
Jeżeli odpowiedź brzmi TAK, to zapraszam do lektury odpowiedzi na powyższe pytania jakich udzieliłem dla portalu Interaktywnie.com

Jaki będzie rok 2016 dla pracowników agencji? Czy są specjalizacje, którymi rynek już się nasycił?

Prowadząc od ponad 9 lat Agencję grey tree, widzę cały czas, że nie zmienia się jedno: pracownik dzisiejszej agencji nadal musi posiadać socjologiczno-psychologiczny zmysł wnikania w umysł swoich klientów. Zmysł ten musi być uzupełniony o umiejętność obsługi najnowszych technologii i narzędzi internetowych. Po prostu jeżeli nie jesteś w czołówce, to cofasz się. Stale zmieniające się trendy w social mediach i coraz bardziej pomysłowe kampanie, angażujące treści audio-video, to dziś chleb powszedni dla każdego pracownika agencji interaktywnej czy reklamowej. Przekaz reklamowy stał się wielokanałowy, a każdy kanał ma swój unikalny format i odbiorców, z unikalnymi preferencjami. Pracownik musi je rozumieć i brać pod uwagę podczas konstruowania reklamy, jeżeli chce zmaksymalizować jej wartość.

Jeżeli chodzi o nasycenie rynku specjalizacjami to tutaj działa naturalna selekcja, jak w przyrodzie. Dzisiejsza dynamika zmian i ewolucji komunikacji reklamowej powoduje, że wczorajsze „nowe podejście„, dziś już jest „archaicznym„. Nie ma czasu na nasycenie się rynku, za szybko pędzimy do przodu. Dzisiejsi pragnący zostać „specjalistami” w wybranej dziedzinie, zanim nimi się staną, to już mogą dysponować nieaktualną wiedzą.

Dziękuję za uwagę!

Dariusz Goźliński

Komentarze

komentarze

Share this Story

Related Posts

Automatic translation:

Twitter