Hoppla! Es scheint, dass Sie Javascript deaktiviert haben. Damit Sie diese Seite, um zu sehen, wie es soll angezeigt werden, wir bitten Sie bitte wieder zu aktivieren Javascript!

Dariusz Goźliński

"First, do no harm!"- Dies sollte sein, die erste Regel für den Kommunikationsaktivitäten auf dem Gebiet der Pharmazie und Rechts.

Wer bin ich?
Leidenschaft für Marketing und Werbung. Stark mit der Pharmaindustrie und verwandte verbunden. Ich erstelle und verwalte ich Werbekampagnen einschließlich der Nutzung von Social-Media-Aktivitäten für Ärzte und Patienten gewidmet. Professionell, ich bin der Gründer und Geschäftsführer der Agentur GreyTree. Von 2002 r. Ich bin mit einer begrenzten Marketing-und Werberecht verbunden.Unter anderem arbeitete mit Unternehmen wie: Unilever, Jelfa, Sanitas-Gruppe, Adamed Healthcare, Blau Farma, Chance, Genexo, GAL, Heel Polen, Symphar, Sun Farm, Admiral, Ipsen, HiPP, Alpen Pharma oder Krewel Meuselbach.

Mit Freundlichen,
Dariusz Goźliński
so. +48 22 628 53 61
E-Mail: d.gozlinski(bei)greytree.co

Kupujemy coraz mniej polskich leków

13 November 2010
Kupujemy coraz mniej polskich leków

W ciągu ostatnich 12 lat liczba leków od polskich producentów zmniejszyła się z 77 machen 57 proc. W tym samym czasie wartość ich udziałów w rynku skurczyła się z 38 machen 30 proc.

Te dane z najnowszego badania przygotowanego przez Instytut Badań nad Gospodarką Rynkową – podaje Dziennik Gazeta Prawna.

Zdaniem polskich producentów leków, ich coraz mniejszy udział w rynku to skutek rabatów, jakich udzielają hurtowniom zagraniczne koncerny farmaceutyczne. Od przyszłego roku jednak będą one niezgodne z prawem, co powinno poprawić sytuację polskich produktów.

Dziś średnia cena polskiego leku wynosi 7,7 zł, zagranicznego generyku 17,2 zł, a sprowadzonego oryginału prawie 35 zł. Dlaczego więc leki zagraniczne w aptekach są tańsze od polskich? – pyta dziennik.

von Polskiego Związku Pracodawców Przemysłu Farmaceutycznego wynika to ze stosowania rabatów na leki refundowane. Jak twierdzą eksperci, rabaty na leki refundowane udzielane przez producentów oryginałów mogą sięgać nawet 40-50 proc. Są one przekazywane wprost do kanału dystrybucyjnego (Großhändler, Apotheken). To powoduje, że cena leków na poziomie apteki jest niska.

Quelle: Dziennik Gazeta Prawna/Rynek Zdrowia

Kommentare

Kommentare

Teilen Sie diese Geschichte

Related Posts

Automatische Übersetzung:

Rundschreiben

Zwitschern