Дариуш Goźliński

"Во-первых, не навреди!"- Это должно быть, первое правило для коммуникационной деятельности в области фармацевтической и правовой.

Кто я?
Страстный о маркетинге и рекламе. Тесно связанных с фармацевтической промышленностью и связанных с ними. Я создаю и я управлять рекламными кампаниями в том числе использование социальных медиа в деятельности, направленной на врачей и пациентов. Профессионально, я основатель и управляющий директор агентства GreyTree. От 2002 R. Я связан с ограниченным маркетинга и рекламы закона. Среди прочего, работал с такими компаниями, как: Unilever, Jelfa, Sanitas Группа, Adamed Здоровье, Синий Farma, Шанс, Genexo, GAL, Каблук Польша, Symphar, Вс Farm, Адмирал, Ипсен, HiPP, Alpen Pharma или Krewel Meuselbach.

Твое,
Дариуш Goźliński
такие. +48 22 628 53 61
адрес электронной почты: d.gozlinski(на)greytree.co

Спокойный ребенок, веселых праздников. Пример

8 Октября 2014
Спокойный ребенок, веселых праздников. Пример

Так, следующий выпуск деятельности социальных медиа для фармацевтической промышленности. Некоторые из вас знакомы с делом изучения GreyTree “Спокойный ребенок“, в котором мы находим долгосрочные действия в области социальных медиа. “Спокойный ребенок, веселых праздников” to kolejna odsłona działań zaprojektowanych w naszej agencji dla firmy Каблук Polska

Zebranie informacji, czyli maluszek na wakacjachbanery-add-words-viburcol-wakacje-05

Tak jak w poprzednich projektach, tak i tym razem, skupiliśmy się w pierwszej kolejności nawysłuchaniugłosów grupy docelowej, czyli młodych rodziców i opiekunów niemowląt. Okres analizy ich wypowiedzi obejmował czas zaraz po ubiegłorocznych wakacjach, kiedy to dzielimy się informacjami z odbytych podróży, wyjazdów czy przygód, do teraz. Interesowały nas głównie wypowiedzi związane z produktem kampanii, lekiem na bolesne ząbkowanie, kolki niemowlęce itd. Już pierwsze komentarze wskazały nam, że rodzice nie są w stanie dokładnie przewidzieć kiedy wystąpią u dziecka stany niepokojów związane np. z kolkami czy ząbkowaniem, и, таким образом, nie są w stanie dostosować planów wyjazdowych (przy założeniu, że z nich nie rezygnują). Pośród wypowiedzi jakie czytaliśmy, przebijał się komunikat w stylu gdybym wcześniej wiedział to“. Była to kluczowa informacja, która został przekuta w sedno komunikacji: nie musisz wiedzieć kiedy dziecko będzie miało stany niepokojów, zawsze mu pomożesz posiadając przy sobie Viburcol. Komentarze i wypowiedzi z przed roku w którym planowana była komunikacja okazały sie bardzo pomocne w planowaniu działań dla kampaniiСпокойный ребенок, веселых праздников“.

“Спокойный ребенок, веселых праздников”

Działania reklamowe w social media zostały rozpoczęte kilka miesięcy przed otwarciem okresu urlopowego. W przeciwieństwie do nasuwających się w pierwszej kolejności tematyk forów, blogów, fanpage czy serwisów parentingowych, skupiliśmy naszą uwagę na miejscach traktujących o podróżach, wyjazdach, wakacjach bez specjalnego ukierunkowania na wakacje dziećmi. Wg naszych badań rodzice częściej szukają informacji ogólnej na temat wakacji, a dopiero w drugim kroku, przy wyborze oferty, sprawdzają jej przydatność pod kątem małego podróżnika.

I to był strzał w dziesiątkę. Targetowanie kampanii ogólnie na podróżowanie (bez skupiania się na dziecku), na wyjazdy wakacyjne skierowało do dedykowanej strony Spokodziecka почти 10 000 osób przy 17000 sesjach (dane wg Google Analitycs za okres 1 kwietnia do 30 września 2014 р.). Wynik uzyskany jest tym bardziej zadowalający, że został osiągnięty w wyniku działań w social mediach (например,. poprzez aktywizację użytkowników fanpage, czy współpracę z blogosferą, bez udziału kosztownej reklamy display na portalach.

udane_wakacje_obrazkiPoza wyżej wymienionymi działaniami, ogromne znaczenie miało wykorzystanie wielu kanałów komunikacji z rodzicami. Wśród nich możemy wspomnieć o kampaniach reklamowych Google AdWords, wsparciu ze strony blogosfery, animacji na forach czy standardowe już działania na Facebook.com – aktywizacja użytkowników, promocja postów. Nowym działaniem w portfelu social media dla Каблук Польша było wykorzystanie tablic na Pinterest.com.

W toku prowadzonych działań przeprowadzane były akcje angażujące rodziców w interakcję z marką Viburcol. W naszej ocenie udało się to w 100%. Rodzice publikowali w social mediach zdjęcia gdzie bohaterem było uśmiechnięte dziecko na wakacjach „z marką w tle". Dziecko uśmiechnięte, spokojne ponieważ? Tu skojarzenie mogło być jedno, ponieważ rodzic był przygotowany na ewentualne niepokoje maluszka. Nagrody które podczas prowadzonej akcji rodzice mogli wygrać również były związane ze… „spokojem dziecka".

Zaczęła się jesień, niby wakacje się skończyły, ale działania prowadzone będą nadal tylko już pod nowych hasłem i z nowymi działaniami. Ale o tym napiszę innym razem, na razie pozostawiam Was z hasłem, że w social mediach długość działań naprawdę ma znaczenie.

Комментарии

Комментарии

Поделитесь эту статью

Похожие сообщения

Автоматический перевод:

Щебет