Ой! Похоже, что вы отключили Javascript. Для того, чтобы увидеть эту страницу, как это должно появиться, мы просим Вас повторно включить в настройках браузера!

Дариуш Goźliński

"Во-первых, не навреди!"- Это должно быть, первое правило для коммуникационной деятельности в области фармацевтической и правовой.

Кто я?
Страстный о маркетинге и рекламе. Тесно связанных с фармацевтической промышленностью и связанных с ними. Я создаю и я управлять рекламными кампаниями в том числе использование социальных медиа в деятельности, направленной на врачей и пациентов. Профессионально, я основатель и управляющий директор агентства GreyTree. От 2002 R. Я связан с ограниченным маркетинга и рекламы закона.Среди прочего, работал с такими компаниями, как: Unilever, Jelfa, Sanitas Группа, Adamed Здоровье, Синий Farma, Шанс, Genexo, GAL, Каблук Польша, Symphar, Вс Farm, Адмирал, Ипсен, HiPP, Alpen Pharma или Krewel Meuselbach.

Твое,
Дариуш Goźliński
такие. +48 22 628 53 61
адрес электронной почты: d.gozlinski(на)greytree.co

целевая группа, и общественные здания онлайн pharmie?

13 август 2013
целевая группа, и общественные здания онлайн pharmie?

Czym dla marketera jest grupa docelowa? Przede wszystkim będzie to zbiór osób o określonych cechach społeczno-demograficznych, które następnie opisuje insight konsumencki przygotowany pod daną kampanię produktową. Innym sposobem na zdefiniowanie odbiorców będzie wskazanie na ich cechy psychograficzne w postaci konkretnych i powtarzalnych zachowań (например.: odchudzanie, opieka nad niemowlęciem, wielogodzinna i męcząca wzrok praca przed komputerem) lub styl życia (например.: osoby ceniące własną aktywność sportową).

A gdzie w tym wszystkim stworzenie internetowej społeczności i czy dla marketera ma to znaczenie?

Przede wszystkim społeczność to wspomniana wcześniej zbiorowość osób, które łączy wspólna więź i relacje. Tradycyjnie rozumiane kampanie marketingowe offline i online oparte na dotarciu do konsumentów / pacjentów z komunikatami o charakterze perswazyjnym nie budują tych więzi. Również reakcje odbiorców na nasz produkt, odwiedziny serwisu www i chociażby internetowe dyskusje nie muszą prowadzić do stworzenia tak rozumianych społeczności i interakcji z marką. Warte przemyślenia jest więc stworzenie długofalowej strategii zaangażowania naszej grupy docelowej w komunikację i budowanie pozytywnych relacji, które pielęgnowane pozostaną na długo po zakończeniu działań informacyjno-promocyjnych naszego leku z kategorii Rx lub OTC czy suplementu diety.

W jaki sposób możemy to osiągnąć?

Akademia -HeelSkupiając aktywność i zainteresowanie dziesiątek, potem setek, a w końcu tysięcy osób w jednym miejscu. Co jednak łączy te wszystkie, zatomizowane jednostki? Właśnie wspólna idea, cel lub też spojrzenie na świat. W tym momencie marka i jej przedstawiciele muszą odpowiedzieć sobie na pytanie o własne cele, misję i kontekst działania. Pomińmy jednak standard, jakim jest troska o zdrowie pacjentów (zdrowie jest bezdyskusyjnie jedną z największych wartości) i pójdźmy o krok dalej. Przełóżmy tę filozofię na konkrety i zaangażujmy markę i jej odbiorców np.: współtworząc z internautami portal poświęcony danej tematyce zdrowotnej, albo też prowadząc fanpage na Facebooku, który łączy wspólne idee marki i konsumentów jak np.: zdrowy styl życia (i nie będzie to profil stricte produktowy!).

Jednak na tym nie koniec, ponieważ budowanie społeczności wymaga ciągłego zaangażowania ze strony marki, która powinna inspirować i wchodzić w interakcję z członkami tak powstałej, czy też raczej powstającej społeczności online. Ta inwestycja w społeczność i oferowanie wartości dodanych (porad, ciekawostek, użytecznych aplikacji itd.) prowadzi nie tylko do utożsamiania się z marką, ale w dalszej konsekwencji powinna zwrócić się nam z nawiązką.

Комментарии

Комментарии

Поделитесь эту статью

Похожие сообщения

Автоматический перевод:

Информационный бюллетень

Щебет