Dariusz Goźliński

«D'abord, ne pas nuire!»- Cela devrait être, la première règle pour les activités de communication dans le domaine des produits pharmaceutiques et juridique.

Qui suis-je?
Passionné de marketing et de publicité. Fortement associé à l'industrie pharmaceutique et connexes. Je crée et je gère des campagnes de publicité, y compris l'utilisation des médias sociaux dans les activités dédiées aux médecins et aux patients. Professionnellement, je suis le fondateur et directeur général de l'agence GreyTree. À partir de 2002 r. Je suis associé avec une commercialisation limitée et droit de la publicité. Entre autres choses, a travaillé avec des sociétés telles que: Unilever, Jelfa, Sanitas Groupe, Adamed Healthcare, Bleu Farma, Chance, Genexo, GAL, Heel Pologne, Symphar, Sun Farm, Amiral, Ipsen, HiPP, Alpen Pharma ou Krewel Meuselbach.

Vôtre,
Dariusz Goźliński
tel. +48 22 628 53 61
email: d.gozlinski(à)greytree.co

Oświadczenia woli ratują życie…

9 Juin 2010
Oświadczenia woli ratują życie…

Dobiega końca ogólnopolska kampania informacyjna, promująca w szkołach oświadczenia woli i wiedzę o transplantacji. campagne, nosząca nazwę „Drugie życie", to akcja, której celem jest zwiększenie świadomości społecznej w zakresie przeszczepiania narządów, jako metody ratującej życie i przywracającej zdrowie ciężko chorym ludziom.

Uczestniczy w niej młodzież ze szkół ponadgimnazjalnych. Ona to, przy wsparciu organizatorów, przeprowadza własne działania promocyjne – szkolne kampanie, które sprawiają, że ich rówieśnicy wiedzą czym jest oświadczenie woli. „Drugim życiem” szybko zainteresowano się jednak w innych miastach kraju.

We wrześniu 2009 roku akcja wystartowała w Małopolsce, gdzie jej głównym organizatorem jest Ogólnopolskie Stowarzyszenie Osób Dializowanych, wspierane dodatkowo przez Urząd Miasta Kraków oraz Jerzego Millera – wojewodę małopolskiego.

Jesienią kampania pod hasłem Oświadczenia woli dają szansę, transplantacje ratują życie…" ruszyła również w województwie warmińsko–mazurskim.

Kampania w każdej szkole kończy się przesłaniem do koordynatorów relacji z prowadzonych działań. Na ich podstawie organizatorzy wyróżniają placówkę, której kampania charakteryzowała się najwyższym poziomem i skutecznością.

Podsumowanie kampanii, wspieranej przez Polską Unie Medycyny Transplantacyjnej i Polską Federacje Pacjentów Dialtransplant, odbędzie się podczas spotkań z młodzieżą jeszcze w czerwcu, przed zakończeniem roku szkolnego.

Jak potrzebne są takie akcje, dowodzą statystyki: 1106 narządów przeszczepionych od osób zmarłych w 2008 roku i 1077 do końca grudnia 2009. Na Krajowej Liście Osób Oczekujących na Przeszczepienie, prowadzonej przez Poltransplant 30 stycznia 2010r. na przeszczep narządu czekało 1656 chorych.

source: Rynekzdrowia.pl

Commentaires

Commentaires

Partager cet article

Related Posts

Traduction automatique:

Gazouillement