Dariusz Goźliński

«D'abord, ne pas nuire!»- Cela devrait être, la première règle pour les activités de communication dans le domaine des produits pharmaceutiques et juridique.

Qui suis-je?
Passionné de marketing et de publicité. Fortement associé à l'industrie pharmaceutique et connexes. Je crée et je gère des campagnes de publicité, y compris l'utilisation des médias sociaux dans les activités dédiées aux médecins et aux patients. Professionnellement, je suis le fondateur et directeur général de l'agence GreyTree. À partir de 2002 r. Je suis associé avec une commercialisation limitée et droit de la publicité. Entre autres choses, a travaillé avec des sociétés telles que: Unilever, Jelfa, Sanitas Groupe, Adamed Healthcare, Bleu Farma, Chance, Genexo, GAL, Heel Pologne, Symphar, Sun Farm, Amiral, Ipsen, HiPP, Alpen Pharma ou Krewel Meuselbach.

Vôtre,
Dariusz Goźliński
tel. +48 22 628 53 61
email: d.gozlinski(à)greytree.co

Commercialisation des services juridiques

6 Février 2010
Commercialisation des services juridiques

Mijają lata jak obserwujemy rynek usług prawniczych ze szczególnym naciskiem na jego aspekt marketingowy i PR. I to co słychać to „nawoływanie” do dopuszczenia reklamy usług prawniczych a kluczem do sukcesu komunikacji zewnętrznej każdej kancelarii prawnej nie jest jednak dostęp do reklamy telewizyjnej, czy jak czytaliśmy w jednym artykułów „występ mecenasa w telewizyjnym show”, kluczem nie jest też rozdawanie broszur pod sądem, czy zostawianie ich na parapecie. Rozwiązaniem jest świadome korzystanie z wiedzy i doświadczeń marketingu usług prawniczych zgodnie z obowiązującymi dziś przepisami.

Czym jest zatem marketing usług prawniczych jeżeli nie reklamą?

Marketing usług prawnych (zgodnie z Kodeksem Etyki Adwokatury Unii Europejskiej) to przede wszystkim działania „publicity” – rozpowszechnianie informacji, rozgłos, służące budowaniu i propagowaniu renomy i image`u kancelarii. Istotny jest tu fakt, że publicity to rozpowszechnianie informacji w sposób nieodpłatny i nie będący reklamą.

Rola marketingu usług prawniczych:

  • potwierdzenie, że wybór Państwa usług przez klienta jest najkorzystniejszym, dla niego wyborem
  • indywidualizacja – działania marketingowe powodujące, że Państwa działalność jest wyróżniona na tle konkurencji
  • dążenie do satysfakcji obsługiwanych klientów a co za tym idzie do budowania trwałych relacji partnersko – biznesowych z obecnymi i nowymi klientami
  • komunikacja kryzysowa – działania związane z nagłymi nieprzewidywalnymi zdarzeniami mogącymi mieć wpływ na wizerunek kancelarii lub prawnika.

Skoro już wiemy czym jest i jaką rolę spełnia marketing usług prawniczych pojawia się pytanie:

Skąd czerpać wiedzę na jego temat? Czy tylko korzystanie ze specjalistycznych firm zapewni nam osiągnięcie sukcesu w marketingu usług profesjonalnych?

O tym i dużo więcej w następnych odsłonach.

Commentaires

Commentaires

Partager cet article

Related Posts

Traduction automatique:

Gazouillement