Dariusz Goźliński

"First, do no harm!"- Dies sollte sein, die erste Regel für den Kommunikationsaktivitäten auf dem Gebiet der Pharmazie und Rechts.

Wer bin ich?
Leidenschaft für Marketing und Werbung. Stark mit der Pharmaindustrie und verwandte verbunden. Ich erstelle und verwalte ich Werbekampagnen einschließlich der Nutzung von Social-Media-Aktivitäten für Ärzte und Patienten gewidmet. Professionell, ich bin der Gründer und Geschäftsführer der Agentur GreyTree. Von 2002 r. Ich bin mit einer begrenzten Marketing-und Werberecht verbunden. Unter anderem arbeitete mit Unternehmen wie: Unilever, Jelfa, Sanitas-Gruppe, Adamed Healthcare, Blau Farma, Chance, Genexo, GAL, Heel Polen, Symphar, Sun Farm, Admiral, Ipsen, HiPP, Alpen Pharma oder Krewel Meuselbach.

Mit Freundlichen,
Dariusz Goźliński
so. +48 22 628 53 61
E-Mail: d.gozlinski(bei)greytree.co

Vermarktung von juristischen Dienstleistungen

6 Februar 2010
Vermarktung von juristischen Dienstleistungen

Mijają lata jak obserwujemy rynek usług prawniczych ze szczególnym naciskiem na jego aspekt marketingowy i PR. I to co słychać to „nawoływanie” do dopuszczenia reklamy usług prawniczych a kluczem do sukcesu komunikacji zewnętrznej każdej kancelarii prawnej nie jest jednak dostęp do reklamy telewizyjnej, czy jak czytaliśmy w jednym artykułów „występ mecenasa w telewizyjnym show”, kluczem nie jest też rozdawanie broszur pod sądem, czy zostawianie ich na parapecie. Rozwiązaniem jest świadome korzystanie z wiedzy i doświadczeń marketingu usług prawniczych zgodnie z obowiązującymi dziś przepisami.

Czym jest zatem marketing usług prawniczych jeżeli nie reklamą?

Marketing usług prawnych (zgodnie z Kodeksem Etyki Adwokatury Unii Europejskiej) to przede wszystkim działania „publicity” – rozpowszechnianie informacji, rozgłos, służące budowaniu i propagowaniu renomy i image`u kancelarii. Istotny jest tu fakt, że publicity to rozpowszechnianie informacji w sposób nieodpłatny i nie będący reklamą.

Rola marketingu usług prawniczych:

  • potwierdzenie, że wybór Państwa usług przez klienta jest najkorzystniejszym, dla niego wyborem
  • indywidualizacja – działania marketingowe powodujące, że Państwa działalność jest wyróżniona na tle konkurencji
  • dążenie do satysfakcji obsługiwanych klientów a co za tym idzie do budowania trwałych relacji partnersko – biznesowych z obecnymi i nowymi klientami
  • komunikacja kryzysowa – działania związane z nagłymi nieprzewidywalnymi zdarzeniami mogącymi mieć wpływ na wizerunek kancelarii lub prawnika.

Skoro już wiemy czym jest i jaką rolę spełnia marketing usług prawniczych pojawia się pytanie:

Skąd czerpać wiedzę na jego temat? Czy tylko korzystanie ze specjalistycznych firm zapewni nam osiągnięcie sukcesu w marketingu usług profesjonalnych?

O tym i dużo więcej w następnych odsłonach.

Kommentare

Kommentare

Teilen Sie diese Geschichte

Related Posts

Automatische Übersetzung:

Zwitschern