Dariusz Goźliński

“Po pierwsze nie szkodzić!” – tak powinna brzmieć pierwsza zasada obowiązująca w działaniach komunikacyjnych w obszarze farmaceutycznym i prawnym.

Kim jestem?
Pasjonatem marketingu i reklamy. Silnie związanym z branżą farmaceutyczną i pokrewnymi. Tworzę i zarządzam kampaniami reklamowymi w tym z użyciem social media w działaniach dedykowanych do lekarzy i pacjentów. Zawodowo jestem założycielem i dyrektorem zarządzającym agencji GreyTree. Od 2002 r. związany jestem z marketingiem i reklamą ograniczoną prawem. Współpracowałem między innymi z takimi firmami jak: Unilever, Jelfa, Sanitas Group, Adamed Healthcare, Blau Farma, Chance, Genexo, GAL, Heel Polska, Symphar, Sun Farm, Almirall, Ipsen, HiPP, Alpen Pharma czy Krewel Meuselbach.

Pozdrawiam,
Dariusz Goźliński
tel. +48 22 628 53 61
e-mail: d.gozlinski(at)greytree.co

Personal branding czyli wizerunek i aktywność w social media

23 lutego 2015
Personal branding czyli wizerunek i aktywność w social media

Kilka dni temu miałem przyjemność gościć na seminarium Sekrety Mistrza Sprzedaży organizowane przez Arkadiusza Bednarskiego.

Było to pierwsze tego typu seminarium w Polsce i ku mojemu miłemu zaskoczeniu dopisała bardzo duża frekwencja. Gratulacje dla organizatorów:)

Seminarium dotyczyło sprzedaży ale moja prezentacja była inna, tak jak by nie w temacie. Bo czym jest sprzedaż bez osoby sprzedawcy? Niczym. I na osobie sprzedawcy, na jego wizerunku się skupiłem.

W myśl dewizy „sprzedawcą się jest, nie bywa” zebrani na Seminarium otrzymali skondensowaną wiedzę jak tworzyć i dbać o profesjonalny wizerunek w social media.

Zaczęliśmy od podstaw czyli czym jest:

MARKA (z ang. BRAND, trade mark)

inaczej znak fabryczny, znak firmowy – znak określający producenta: nazwa lub symbol graficzny (znak towarowy) umieszczany na wyrobach w celu ochrony przed naśladownictwem lub podrabianiem, podszywaniem się, przypisywaniem sobie autorstwa. Traktowana jest jako rodzaj świadectwa: producent nie wstydzi się swego wyrobu, „podpisując” go, gwarantuje jego jakość. Stąd „marka” jest synonimem opinii.

W gospodarce rynkowej marka ma swoją cenę. „Dobra marka” jest podstawą sukcesu biznesowego. Przeciwieństwem wyrobów markowych są wyroby bezmarkowe (ang. no-name), uważane (chociaż nie musi to być regułą) za tandetę.

by płynnie przejść do budowania świadomości:

BRANDING

technika marketingowa polegająca na kreowaniu i utrwalaniu w umysłach konsumentów faktu istnienia oraz pozytywnego wizerunku DariuszGozlinski.plkonkretnej marki. Aby sprzedać skutecznie swoje produkty czy usługi przekaz reklamowy musi być spójny oraz skierowany do konkretnej grupy docelowej. Przekaz taki jest częścią procesu zwanego brandingiem.

Aż do sedna prezentacji czyli:

PERSONAL BRANDING
który jest strategią marketingową inwestowania w budowanie reputacji danej osoby i zwiększania jej wartości zawodowej za pomocą działań wizerunkowych.

Uczestnicy Seminarium dowiedzieli się jak budować własny wizerunek w sieci, jak używać ogólnodostępnych narzędzi social media marketing a także jak przełożyć uzyskaną wiedzę na praktykę codziennej pracy.

Ci którzy  z różnych powodów nie brali udziału w wydarzeniu mogą się zapoznać z prezentacją na moim profilu SlideShareLINK lub obejrzeć wykład na YouTube.com a chętni do udziału w warsztatach personal branding proszeni są o kontakt dariusz(at)gozlinski.co

Dziękuję za uwagę!

Dariusz Goźliński

Definicje za Wikipedia.org

Komentarze

komentarze

Share this Story

Related Posts

Automatic translation:

Twitter