Oops! Il semble que vous avez désactivé votre Javascript. Afin pour vous de voir cette page car elle est destinée à comparaître, nous vous demandons se il vous plaît ré-activer votre javascript!

Dariusz Goźliński

«D'abord, ne pas nuire!»- Cela devrait être, la première règle pour les activités de communication dans le domaine des produits pharmaceutiques et juridique.

Qui suis-je?
Passionné de marketing et de publicité. Fortement associé à l'industrie pharmaceutique et connexes. Je crée et je gère des campagnes de publicité, y compris l'utilisation des médias sociaux dans les activités dédiées aux médecins et aux patients. Professionnellement, je suis le fondateur et directeur général de l'agence GreyTree. À partir de 2002 r. Je suis associé avec une commercialisation limitée et droit de la publicité. Entre autres choses, a travaillé avec des sociétés telles que: Unilever, Jelfa, Sanitas Groupe, Adamed Healthcare, Bleu Farma, Chance, Genexo, GAL, Heel Pologne, Symphar, Sun Farm, Amiral, Ipsen, HiPP, Alpen Pharma ou Krewel Meuselbach.

Vôtre,
Dariusz Goźliński
tel. +48 22 628 53 61
email: d.gozlinski(à)greytree.co

La campagne «Laissez-moi vous aider," une occasion pour les pharmaciens

20 Août 2013
La campagne «Laissez-moi vous aider," une occasion pour les pharmaciens

Zakaz reklamowania aptek, obowiązujący od stycznia 2012 roku w ramach nowej ustawy farmaceutycznej, od samego początku budzi kontrowersje i protesty. Surowe prawo nieustannie daje się we znaki zarówno farmaceutom, jak i klientom. W Internecie rozbrzmiał kolejny głos sprzeciwu: kampania „Pozwólcie pomagać", która może stanowić szansę na zmiany.
Le 2010 roku zainicjowany został Program 60+, którego celem jest obniżanie cen leków dla osób po 60 roku życia. W ciągu trzech lat wsparło go ok. 2000 aptek (plus que 1400 małych aptek oraz 20 sieci aptecznych). W tym czasie seniorom udało się zaoszczędzić aż 150 million. Jednak wysokie kary finansowe, które nakłada na farmaceutów nowa ustawa, stały się skuteczną blokadą do dalszego rozwoju programu. Le 2012 Je 2013 roku kilkanaście aptek zostało ukaranych za udział w programie, a kilkadziesiąt całkowicie się z niego wycofało. Obecnie ponad 70% Polaków po 60-tym roku życia przepłaca za leki. „Pozwólcie pomagać” to sprzeciw wobec artykułu 94a, który pozwala urzędnikom karać apteki za udział w Programie 60+, to akcja na rzecz dostępu do tańszych leków dla seniorów.

PozwolciepomagacOrganizatorem kampanii „Pozwólcie pomagać” jest firma ePRUF S.A., zarządzająca systemami prywatnej refundacji leków, inicjator akcji 60+. Firma działa w ramach grupy kapitałowej Pelion Healthcare Group. W ramach kampanii powstała strona internetowa www.pozwolciepomagac.pl, za pośrednictwem której każdy może wysłać apel do Inspektoratów Farmaceutycznych. Od startu kampanii, czyli od początku czerwca 2013 année, z możliwości tej skorzystało już 20820 internautów. To całkiem imponująca liczba. Organizatorzy prowadzą działania również na portalach społecznościowych: à Twitterze Je Facebooku. Na Facebooku zdobyli już ponad 5 tysięcy fanów. Na obu kanałach komunikacyjnych, a także na blogu prowadzonym na witrynie internetowej www.pozwolciepomagac.pl można zauważyć dużą aktywność użytkowników. Wielu z nich wyraża swoje oburzenie nową ustawą oraz gorąco popiera akcję komentując, lajkując i udostępniając nowe posty, artykuły i memy. Partnerami kampanii są organizacje wspierające działania na rzecz seniorów, m.in. Fundacja 60+, Polskie Stowarzyszenie Opiekunów Medycznych Je Polskie Stowarzyszenie Diabetyków. Patronat medialny nad kampanią objął serwis Pomocne Dłonie oraz pisma Magazyn 60+ Je Bez Recepty.

1686_bigChoć głównym celem akcji jest pomoc seniorom, którym ustawa odebrała prawo do informacji o cenach leków i ich tańszych zamiennikach, to nie da się ukryć, że jest to również spora szansa dla farmaceutów. Jeśli kampania zakończy się sukcesem, a surowa ustawa zostanie zmodyfikowana, właściciele aptek będą mogli znów brać udział w Programie 60 +, tym samym zdobywając więcej klientów. Sprecyzowanie zapisu w artykule 94a, który nie mówi ściśle co reklamą jest a co nie, pozwoli im również nie narażać się na niepotrzebne sankcje. Inicjatorzy kampanii apelują, aby wszyscy, których nowa ustawa dotyczy, zaangażowali się we wspólne działanie. Na razie urzędnicy milczą, do tej pory organizatorzy nie otrzymali żadnej odpowiedzi z ich strony.

Commentaires

Commentaires

Partager cet article

Related Posts

Traduction automatique:

Gazouillement