Дариуш Goźliński

"Во-первых, не навреди!"- Это должно быть, первое правило для коммуникационной деятельности в области фармацевтической и правовой.

Кто я?
Страстный о маркетинге и рекламе. Тесно связанных с фармацевтической промышленностью и связанных с ними. Я создаю и я управлять рекламными кампаниями в том числе использование социальных медиа в деятельности, направленной на врачей и пациентов. Профессионально, я основатель и управляющий директор агентства GreyTree. От 2002 R. Я связан с ограниченным маркетинга и рекламы закона. Среди прочего, работал с такими компаниями, как: Unilever, Jelfa, Sanitas Группа, Adamed Здоровье, Синий Farma, Шанс, Genexo, GAL, Каблук Польша, Symphar, Вс Farm, Адмирал, Ипсен, HiPP, Alpen Pharma или Krewel Meuselbach.

Твое,
Дариуш Goźliński
такие. +48 22 628 53 61
адрес электронной почты: d.gozlinski(на)greytree.co

На, или выключить, т.е. синергии в сети и за ее пределами

15 Февраль 2011
На, или выключить, т.е. синергии в сети и за ее пределами

Старый подход к маркетинговым инструментом прошло. Социальные медиа привели революцию в восприятии и выборе контента. 10, который решает исключительно и остается в автономном СМИ, odbiera sobie szanse na angażowanie użytkowników Internetu do budowania pozytywnego wizerunku firmy lub produktu online.Celem każdej prowadzonej komunikacji jest dotarcie do celowego odbiorcy i wywołanie odpowiedniej, założonej interakcji. Połaczenie mediów offline i online to wykorzystanie mediów o najwyższym zasięgu z mediami o najwyższym poziomie zaangażowania. Niezależnie od ich synergii, o sukcesie działań decyduje wpisanie w aktualny kontekst, czy trendy społeczne.

Poprzednio zauważyłem, że wykorzystanie narzędzi, takich jak specjalistyczne serwisy pacjentko – eksperckie i strony produktowe może już nie wystarczać do prowadzenia efektywnej komunikacji.

Informacje o produkcie lub firmie funkcjonują w szeregu miejsc sieci: na forach, blogach internetowych, w serwisach zdrowotnych dla pacjentów. Z perspektywy pharma social media marketingu potrzebne jest określenie, gdzie konieczna jest obecność marki lub firmy farmaceutycznej. Nadrzędne są jednak potrzeby i oczekiwania naszych odbiorców, czy oczekują i życzą sobie tej obecności. Это не удивительно,, gdyż my także nie przepadamy za sytuacją, gdy ktoś obcy przychodzi do naszego domu bez zaproszenia.

Narzędzia farmamarketingu już dawno przestały być utożsamiane z ulotkami, gadżetami i witryną produktową w sieci. Różne kanały komunikacji online i offline się przenikają. Bardziej niż dotychczas wymagana jest integracja działań, a stąd podejście do budowania komunikacji we wszystkich kanałach, w których istnieje potencjał interakcji z grupa docelową. Niespójne komunikaty to nie tylko stworzenie całkowicie odmiennych kampanii dla różnych odbiorców (врачи, farmaceutów, пациентов). Różna szata graficzna materiałów drukowanych i internetowych, konieczność rejestracji i braki zakresie treści to niektóre z czynników utrudniających komunikację. W ten sposób trudno będzie nam wpływać na budowę postaw, angażowanie w dialog.

Podział na online i offline ma sens w odniesieniu do mediów. Nie odnosi się jednak do konkretnego człowieka, do jego codziennych zachowań. Z chwila, gdy odchodzi on od komputera nie przełącza się on na offline. Jeśli choruje, wybierać się może do apteki lub do lekarza. Jeśli źle toleruje dany lek, może poszukiwać informacji u innych użytkowników, kontaktować się z farmaceutą albo z podmiotem odpowiedzialnym za dany produkt leczniczy.
Internet jest więc, z perspektywy użytkownika, elementem świata i jego realnego życia.
Dlatego w Серый Дерево pracujemy z poszanowaniem dla tego świata i z przeświadczeniem, że jesteśmy tam gościnnie.

Truizmy, które są podstawą do zrozumienia zmian następujących na rynku komunikacji marketingowej w sieci*:

  • Internet to nie telewizja
  • Internet to nie interaktywność
  • Internet to dialog z konsumentem
  • Internet dociera do 50% Polaków
  • Reklama display to niewielki ułamek możliwości komunikacji marketingowej
  • Интернет.

* г. Krzemień, Kto zjada internetowy tort, Marketing w Praktyce, styczeń 2011.

Комментарии

Комментарии

Поделитесь эту статью

Похожие сообщения

Автоматический перевод:

Щебет