Дариуш Goźliński

"Во-первых, не навреди!"- Это должно быть, первое правило для коммуникационной деятельности в области фармацевтической и правовой.

Кто я?
Страстный о маркетинге и рекламе. Тесно связанных с фармацевтической промышленностью и связанных с ними. Я создаю и я управлять рекламными кампаниями в том числе использование социальных медиа в деятельности, направленной на врачей и пациентов. Профессионально, я основатель и управляющий директор агентства GreyTree. От 2002 R. Я связан с ограниченным маркетинга и рекламы закона. Среди прочего, работал с такими компаниями, как: Unilever, Jelfa, Sanitas Группа, Adamed Здоровье, Синий Farma, Шанс, Genexo, GAL, Каблук Польша, Symphar, Вс Farm, Адмирал, Ипсен, HiPP, Alpen Pharma или Krewel Meuselbach.

Твое,
Дариуш Goźliński
такие. +48 22 628 53 61
адрес электронной почты: d.gozlinski(на)greytree.co

Два мира – врач и маркетолог

23 август 2013
Два мира – врач и маркетолог

Czy obie strony mają te same cele i czy potrafią się zrozumieć? Rzadko. Jednak ich współpraca bez wątpienia może być kluczowa w kampanii reklamowej lub informacyjno-edukacyjnej skierowanej do pacjenta.Podstawą dobrze zaplanowanej kampanii będzie insight konsumencki, a ten jest najczęściej przygotowywany w oparciu o marketingowe dane bez udziału i konsultacji z lekarzami. Да, za każdą marką na rynku stoją specjaliści medyczni, ale rzadko biorą udział w etapie planowania kampanii jako konsultanci. W końcu to rola działów marketingu i agencji, aby osiągnąć postawione przed nimi np.: cele sprzedażowe itd.

Marketer powinien znać swoją rolę, posiadać umiejętności i wiedzę, które pozwolą na przygotowanie i realizację efektywnej promocji. Кроме того,, na co dzień przecież posługuje się szeregiem zaawansowanych narzędzi analitycznych, obserwuje trendy w marketingu, no i w codziennej pracy korzysta z wielu kanałów komunikacji B2C. Jego atutem jest też przecież ogrom zebranych danych na temat konsumentów i ich zachowań. O co w takim razie chodzi? Niestety marketer często zapomina, że do pełnego obrazu grupy celowej może być też przydatna garść informacji od lekarza. W końcu to specjaliści medyczni na co dzień pracują z pacjentami, a nie marketerzy! To właśnie biały personel może być cennym źródłem informacji, która pozwoli dopełnić insight konsumencki lub pomysł na kampanię. Bo czy zawsze można postawić znak równości pomiędzy konsumentem a pacjentem?

Комментарии

Комментарии

Поделитесь эту статью

Похожие сообщения

Автоматический перевод:

Щебет