Dariusz Goźliński

«D'abord, ne pas nuire!»- Cela devrait être, la première règle pour les activités de communication dans le domaine des produits pharmaceutiques et juridique.

Qui suis-je?
Passionné de marketing et de publicité. Fortement associé à l'industrie pharmaceutique et connexes. Je crée et je gère des campagnes de publicité, y compris l'utilisation des médias sociaux dans les activités dédiées aux médecins et aux patients. Professionnellement, je suis le fondateur et directeur général de l'agence GreyTree. À partir de 2002 r. Je suis associé avec une commercialisation limitée et droit de la publicité. Entre autres choses, a travaillé avec des sociétés telles que: Unilever, Jelfa, Sanitas Groupe, Adamed Healthcare, Bleu Farma, Chance, Genexo, GAL, Heel Pologne, Symphar, Sun Farm, Amiral, Ipsen, HiPP, Alpen Pharma ou Krewel Meuselbach.

Vôtre,
Dariusz Goźliński
tel. +48 22 628 53 61
email: d.gozlinski(à)greytree.co

Marketing de contenu dans le monde de la drogue

19 Août 2013
Marketing de contenu dans le monde de la drogue

Czy marka farmaceutyczna dostarcza swoim odbiorcom coś więcej niż to co kryje się w pudełku? Bynajmniej nie chodzi o emocje i prestiż, ale o wartość dodaną w postaci treści poszukiwanych i pożądanych przez konsumentów. Pytasz jakie to treści?Przede wszystkim najpierw musisz lepiej poznać swoją grupę celową poznać – począwszy od jak najpełniejszego insightu konsumenckiego, a skończywszy na bieżącym monitorowaniu aktywności swoich konsumentów. Liczy się to, co piszą w kontekście produktu, mais – uwaga! – również nie mniej ważne są tematy z nim powiązane i sam kontekst (np.: dla suplementów diety związanych z odchudzaniem będą to treści o aktywności fizycznej, zdrowiu, wyglądzie, modzie itd.). Dzięki temu zyskasz pełen obraz zainteresowań, a co za tym idzie i potrzeb swojej grupy celowej, które daleko wykraczają poza sam zakup i stosowanie leku Rx, OTC lub też wspomnianych suplementów.

kliknij_po_zdrowie3Na tym jednak nie koniec, ponieważ sam content (artykuły i porady, infografiki, testy i kalkulatory medyczne, wideo, aplikacje online itd.), przygotowany dodatkowo na bazie wyciągniętych przez Ciebie wniosków na temat odbiorców marki, nie przyciągnie od razu rzeszy nowych konsumentów. Muszą wiedzieć, że np.: na Twojej stronie internetowej znajdą te przydatne i użyteczne informacje, ale również że cały czas będą pojawiać się nowe. donc, oprócz przeprowadzenia kampanii informacyjnej do grupy celowej, powinieneś pamiętać o pozycjonowaniu serwisu contentowego marki – tak, aby przygotowane materiały każdy z zainteresowanych mógł łatwo odnaleźć w Internecie (CET). Bo inaczej po co tyle trudu, skoro nikt z tych treści nie będzie korzystał, albo po prostu nie będzie o nich wiedział?

Jeżeli zdecydujesz się wdrożyć strategię contentową marki, to pamiętaj o tych podstawowych zasadach. Dzięki czemu wykonasz pierwszy krok do zbudowania długotrwałych relacji pomiędzy marką a jej odbiorcą. en outre, treści marki, które zaangażują czytelników / użytkowników z bardzo dużą dozą prawdopodobieństwa zostaną przez nich udostępnione innym, potencjalnym konsumentom (np.: via Facebook).

Commentaires

Commentaires

Partager cet article

Related Posts

Traduction automatique:

Gazouillement