Dariusz Goźliński

“Po pierwsze nie szkodzić!” – tak powinna brzmieć pierwsza zasada obowiązująca w działaniach komunikacyjnych w obszarze farmaceutycznym i prawnym.

Kim jestem?
Pasjonatem marketingu i reklamy. Silnie związanym z branżą farmaceutyczną i pokrewnymi. Tworzę i zarządzam kampaniami reklamowymi w tym z użyciem social media w działaniach dedykowanych do lekarzy i pacjentów. Zawodowo jestem założycielem i dyrektorem zarządzającym agencji GreyTree. Od 2002 r. związany jestem z marketingiem i reklamą ograniczoną prawem. Współpracowałem między innymi z takimi firmami jak: Unilever, Jelfa, Sanitas Group, Adamed Healthcare, Blau Farma, Chance, Genexo, GAL, Heel Polska, Symphar, Sun Farm, Almirall, Ipsen, HiPP, Alpen Pharma czy Krewel Meuselbach.

Pozdrawiam,
Dariusz Goźliński
tel. +48 22 628 53 61
e-mail: d.gozlinski(at)greytree.co

Oświadczenia woli ratują życie…

9 czerwca 2010
Oświadczenia woli ratują życie…

Dobiega końca ogólnopolska kampania informacyjna, promująca w szkołach oświadczenia woli i wiedzę o transplantacji. Kampania, nosząca nazwę „Drugie życie”, to akcja, której celem jest zwiększenie świadomości społecznej w zakresie przeszczepiania narządów, jako metody ratującej życie i przywracającej zdrowie ciężko chorym ludziom.

Uczestniczy w niej młodzież ze szkół ponadgimnazjalnych. Ona to, przy wsparciu organizatorów, przeprowadza własne działania promocyjne – szkolne kampanie, które sprawiają, że ich rówieśnicy wiedzą czym jest oświadczenie woli. „Drugim życiem” szybko zainteresowano się jednak w innych miastach kraju.

We wrześniu 2009 roku akcja wystartowała w Małopolsce, gdzie jej głównym organizatorem jest Ogólnopolskie Stowarzyszenie Osób Dializowanych, wspierane dodatkowo przez Urząd Miasta Kraków oraz Jerzego Millera – wojewodę małopolskiego.

Jesienią kampania pod hasłem Oświadczenia woli dają szansę, transplantacje ratują życie… ruszyła również w województwie warmińsko–mazurskim.

Kampania w każdej szkole kończy się przesłaniem do koordynatorów relacji z prowadzonych działań. Na ich podstawie organizatorzy wyróżniają placówkę, której kampania charakteryzowała się najwyższym poziomem i skutecznością.

Podsumowanie kampanii, wspieranej przez Polską Unie Medycyny Transplantacyjnej i Polską Federacje Pacjentów Dialtransplant, odbędzie się podczas spotkań z młodzieżą jeszcze w czerwcu, przed zakończeniem roku szkolnego.

Jak potrzebne są takie akcje, dowodzą statystyki: 1106 narządów przeszczepionych od osób zmarłych w 2008 roku i 1077 do końca grudnia 2009. Na Krajowej Liście Osób Oczekujących na Przeszczepienie, prowadzonej przez Poltransplant 30 stycznia 2010r. na przeszczep narządu czekało 1656 chorych.

źródło: Rynekzdrowia.pl

Komentarze

komentarze

Share this Story

Related Posts

Automatic translation:

Newsletter

Twitter