Dariusz Goźliński

“Po pierwsze nie szkodzić!” – tak powinna brzmieć pierwsza zasada obowiązująca w działaniach komunikacyjnych w obszarze farmaceutycznym i prawnym.

Kim jestem?
Pasjonatem marketingu i reklamy. Silnie związanym z branżą farmaceutyczną i pokrewnymi. Tworzę i zarządzam kampaniami reklamowymi w tym z użyciem social media w działaniach dedykowanych do lekarzy i pacjentów. Zawodowo jestem założycielem i dyrektorem zarządzającym agencji GreyTree. Od 2002 r. związany jestem z marketingiem i reklamą ograniczoną prawem. Współpracowałem między innymi z takimi firmami jak: Unilever, Jelfa, Sanitas Group, Adamed Healthcare, Blau Farma, Chance, Genexo, GAL, Heel Polska, Symphar, Sun Farm, Almirall, Ipsen, HiPP, Alpen Pharma czy Krewel Meuselbach.

Pozdrawiam,
Dariusz Goźliński
tel. +48 22 628 53 61
e-mail: d.gozlinski(at)greytree.co

Dwa światy – lekarz i marketer

23 sierpnia 2013
Dwa światy – lekarz i marketer

Czy obie strony mają te same cele i czy potrafią się zrozumieć? Rzadko. Jednak ich współpraca bez wątpienia może być kluczowa w kampanii reklamowej lub informacyjno-edukacyjnej skierowanej do pacjenta.Podstawą dobrze zaplanowanej kampanii będzie insight konsumencki, a ten jest najczęściej przygotowywany w oparciu o marketingowe dane bez udziału i konsultacji z lekarzami. Owszem, za każdą marką na rynku stoją specjaliści medyczni, ale rzadko biorą udział w etapie planowania kampanii jako konsultanci. W końcu to rola działów marketingu i agencji, aby osiągnąć postawione przed nimi np.: cele sprzedażowe itd.

Marketer powinien znać swoją rolę, posiadać umiejętności  i wiedzę, które pozwolą na przygotowanie i realizację efektywnej promocji. Co więcej, na co dzień przecież posługuje się szeregiem zaawansowanych narzędzi analitycznych, obserwuje trendy w marketingu, no i w codziennej pracy korzysta z wielu kanałów komunikacji B2C. Jego atutem jest też przecież ogrom zebranych danych na temat konsumentów i ich zachowań. O co w takim razie chodzi? Niestety marketer często zapomina, że do pełnego obrazu grupy celowej może być też przydatna garść informacji od lekarza. W końcu to specjaliści medyczni na co dzień pracują z pacjentami, a nie marketerzy! To właśnie biały personel może być cennym źródłem informacji, która pozwoli dopełnić insight konsumencki lub pomysł na kampanię. Bo czy zawsze można postawić znak równości pomiędzy konsumentem a pacjentem?

Komentarze

komentarze

Share this Story

Related Posts

Automatic translation:

Newsletter

Twitter