Дариуш Goźliński

"Во-первых, не навреди!"- Это должно быть, первое правило для коммуникационной деятельности в области фармацевтической и правовой.

Кто я?
Страстный о маркетинге и рекламе. Тесно связанных с фармацевтической промышленностью и связанных с ними. Я создаю и я управлять рекламными кампаниями в том числе использование социальных медиа в деятельности, направленной на врачей и пациентов. Профессионально, я основатель и управляющий директор агентства GreyTree. От 2002 R. Я связан с ограниченным маркетинга и рекламы закона. Среди прочего, работал с такими компаниями, как: Unilever, Jelfa, Sanitas Группа, Adamed Здоровье, Синий Farma, Шанс, Genexo, GAL, Каблук Польша, Symphar, Вс Farm, Адмирал, Ипсен, HiPP, Alpen Pharma или Krewel Meuselbach.

Твое,
Дариуш Goźliński
такие. +48 22 628 53 61
адрес электронной почты: d.gozlinski(на)greytree.co

Автор

Po pierwsze – nie szkodzić!

To zasada, którą kieruję się w marketingu, szczególnie w branżach wymagających odpowiedzialności i precyzji.

Jestem strategiem i pasjonatem komunikacji. Od ponad 20 lat tworzę i prowadzę kampanie reklamowe, łącząc kreatywność z efektywnością – od koncepcji po realizację. Specjalizuję się w projektach dla branży farmaceutycznej i medycznej, w tym w komunikacji do lekarzy i pacjentów.

Jako założyciel i dyrektor zarządzający Агентство серый дерево pracowałem dla marek takich jak: Unilever, Jelfa, Sanitas Группа, Синий Farma, Шанс, Genexo, GAL, Каблук Польша, Symphar, Вс Farm, Адмирал, Ипсен, HiPP, Alpen Pharma или Krewel Meuselbach.

Jestem autorem i liderem projektów cyfrowych, m.in. platformy eDetailing.co – systemu do prezentacji treści lekarzom w modelu Close Loop Marketing – oraz MedWeb.com.pl, narzędzia telemedycznego dla gabinetów lekarskich.

Prowadzę wykłady i warsztaty z zakresu strategii, marketingu, AI i innowacji na studiach licencjackich, magisterskich oraz MBA, m.in. w WSB Merito, EMBA i Uczelni Łukaszewski. Jestem również twórcą programu edukacyjnego "Szkoła Dobrej Reklamy" dla technikum reklamy.

Dziś moim priorytetem jest łączenie strategii marketingowej z nowoczesnymi technologiami – szczególnie sztuczną inteligencją – aby budować marki, które wyróżniają się na rynku.

Твое

Дариуш Goźliński
Поделитесь эту статью

Автоматический перевод:

Щебет