Dariusz Goźliński

"First, do no harm!"- Dies sollte sein, die erste Regel für den Kommunikationsaktivitäten auf dem Gebiet der Pharmazie und Rechts.

Wer bin ich?
Leidenschaft für Marketing und Werbung. Stark mit der Pharmaindustrie und verwandte verbunden. Ich erstelle und verwalte ich Werbekampagnen einschließlich der Nutzung von Social-Media-Aktivitäten für Ärzte und Patienten gewidmet. Professionell, ich bin der Gründer und Geschäftsführer der Agentur GreyTree. Von 2002 r. Ich bin mit einer begrenzten Marketing-und Werberecht verbunden. Unter anderem arbeitete mit Unternehmen wie: Unilever, Jelfa, Sanitas-Gruppe, Adamed Healthcare, Blau Farma, Chance, Genexo, GAL, Heel Polen, Symphar, Sun Farm, Admiral, Ipsen, HiPP, Alpen Pharma oder Krewel Meuselbach.

Mit Freundlichen,
Dariusz Goźliński
so. +48 22 628 53 61
E-Mail: d.gozlinski(bei)greytree.co

Autor

Po pierwsze – nie szkodzić!

To zasada, którą kieruję się w marketingu, szczególnie w branżach wymagających odpowiedzialności i precyzji.

Jestem strategiem i pasjonatem komunikacji. Od ponad 20 lat tworzę i prowadzę kampanie reklamowe, łącząc kreatywność z efektywnością – od koncepcji po realizację. Specjalizuję się w projektach dla branży farmaceutycznej i medycznej, w tym w komunikacji do lekarzy i pacjentów.

Jako założyciel i dyrektor zarządzający Agentur Graubaum pracowałem dla marek takich jak: Unilever, Jelfa, Sanitas-Gruppe, Blau Farma, Chance, Genexo, GAL, Heel Polen, Symphar, Sun Farm, Admiral, Ipsen, HiPP, Alpen Pharma oder Krewel Meuselbach.

Jestem autorem i liderem projektów cyfrowych, m.in. platformy eDetailing.co – systemu do prezentacji treści lekarzom w modelu Close Loop Marketing – oraz MedWeb.com.pl, narzędzia telemedycznego dla gabinetów lekarskich.

Prowadzę wykłady i warsztaty z zakresu strategii, marketingu, AI i innowacji na studiach licencjackich, magisterskich oraz MBA, m.in. w WSB Merito, EMBA i Uczelni Łukaszewski. Jestem również twórcą programu edukacyjnego "Szkoła Dobrej Reklamy" dla technikum reklamy.

Dziś moim priorytetem jest łączenie strategii marketingowej z nowoczesnymi technologiami – szczególnie sztuczną inteligencją – aby budować marki, które wyróżniają się na rynku.

Mit Freundlichen

Dariusz Goźliński
Teilen Sie diese Geschichte

Automatische Übersetzung:

Zwitschern