Dariusz Goźliński

"First, do no harm!"- Dies sollte sein, die erste Regel für den Kommunikationsaktivitäten auf dem Gebiet der Pharmazie und Rechts.

Wer bin ich?
Leidenschaft für Marketing und Werbung. Stark mit der Pharmaindustrie und verwandte verbunden. Ich erstelle und verwalte ich Werbekampagnen einschließlich der Nutzung von Social-Media-Aktivitäten für Ärzte und Patienten gewidmet. Professionell, ich bin der Gründer und Geschäftsführer der Agentur GreyTree. Von 2002 r. Ich bin mit einer begrenzten Marketing-und Werberecht verbunden. Unter anderem arbeitete mit Unternehmen wie: Unilever, Jelfa, Sanitas-Gruppe, Adamed Healthcare, Blau Farma, Chance, Genexo, GAL, Heel Polen, Symphar, Sun Farm, Admiral, Ipsen, HiPP, Alpen Pharma oder Krewel Meuselbach.

Mit Freundlichen,
Dariusz Goźliński
so. +48 22 628 53 61
E-Mail: d.gozlinski(bei)greytree.co

Zwei Welten – lekarz i marketer

23 August 2013
Zwei Welten – lekarz i marketer

Czy obie strony mają te same cele i czy potrafią się zrozumieć? Rzadko. Jednak ich współpraca bez wątpienia może być kluczowa w kampanii reklamowej lub informacyjno-edukacyjnej skierowanej do pacjenta.Podstawą dobrze zaplanowanej kampanii będzie insight konsumencki, a ten jest najczęściej przygotowywany w oparciu o marketingowe dane bez udziału i konsultacji z lekarzami. Owszem, za każdą marką na rynku stoją specjaliści medyczni, ale rzadko biorą udział w etapie planowania kampanii jako konsultanci. W końcu to rola działów marketingu i agencji, aby osiągnąć postawione przed nimi np.: cele sprzedażowe itd.

Marketer powinien znać swoją rolę, posiadać umiejętności i wiedzę, które pozwolą na przygotowanie i realizację efektywnej promocji. Außerdem, na co dzień przecież posługuje się szeregiem zaawansowanych narzędzi analitycznych, obserwuje trendy w marketingu, no i w codziennej pracy korzysta z wielu kanałów komunikacji B2C. Jego atutem jest też przecież ogrom zebranych danych na temat konsumentów i ich zachowań. O co w takim razie chodzi? Niestety marketer często zapomina, że do pełnego obrazu grupy celowej może być też przydatna garść informacji od lekarza. W końcu to specjaliści medyczni na co dzień pracują z pacjentami, a nie marketerzy! To właśnie biały personel może być cennym źródłem informacji, która pozwoli dopełnić insight konsumencki lub pomysł na kampanię. Bo czy zawsze można postawić znak równości pomiędzy konsumentem a pacjentem?

Kommentare

Kommentare

Teilen Sie diese Geschichte

Related Posts

Automatische Übersetzung:

Zwitschern