Дариуш Goźliński

"Во-первых, не навреди!"- Это должно быть, первое правило для коммуникационной деятельности в области фармацевтической и правовой.

Кто я?
Страстный о маркетинге и рекламе. Тесно связанных с фармацевтической промышленностью и связанных с ними. Я создаю и я управлять рекламными кампаниями в том числе использование социальных медиа в деятельности, направленной на врачей и пациентов. Профессионально, я основатель и управляющий директор агентства GreyTree. От 2002 R. Я связан с ограниченным маркетинга и рекламы закона. Среди прочего, работал с такими компаниями, как: Unilever, Jelfa, Sanitas Группа, Adamed Здоровье, Синий Farma, Шанс, Genexo, GAL, Каблук Польша, Symphar, Вс Farm, Адмирал, Ипсен, HiPP, Alpen Pharma или Krewel Meuselbach.

Твое,
Дариуш Goźliński
такие. +48 22 628 53 61
адрес электронной почты: d.gozlinski(на)greytree.co

Заявления будут спасать жизни ...

9 Июнь 2010
Заявления будут спасать жизни ...

Dobiega końca ogólnopolska kampania informacyjna, promująca w szkołach oświadczenia woli i wiedzę o transplantacji. Кампания, nosząca nazwę „Drugie życie", to akcja, której celem jest zwiększenie świadomości społecznej w zakresie przeszczepiania narządów, jako metody ratującej życie i przywracającej zdrowie ciężko chorym ludziom.

Uczestniczy w niej młodzież ze szkół ponadgimnazjalnych. Ona to, przy wsparciu organizatorów, przeprowadza własne działania promocyjne – szkolne kampanie, które sprawiają, że ich rówieśnicy wiedzą czym jest oświadczenie woli. "Drugim życiem” szybko zainteresowano się jednak w innych miastach kraju.

We wrześniu 2009 roku akcja wystartowała w Małopolsce, gdzie jej głównym organizatorem jest Ogólnopolskie Stowarzyszenie Osób Dializowanych, wspierane dodatkowo przez Urząd Miasta Kraków oraz Jerzego Millera – wojewodę małopolskiego.

Jesienią kampania pod hasłem "Oświadczenia woli dają szansę, transplantacje ratują życie…" ruszyła również w województwie warmińsko–mazurskim.

Kampania w każdej szkole kończy się przesłaniem do koordynatorów relacji z prowadzonych działań. Na ich podstawie organizatorzy wyróżniają placówkę, której kampania charakteryzowała się najwyższym poziomem i skutecznością.

Podsumowanie kampanii, wspieranej przez Polską Unie Medycyny Transplantacyjnej i Polską Federacje Pacjentów Dialtransplant, odbędzie się podczas spotkań z młodzieżą jeszcze w czerwcu, przed zakończeniem roku szkolnego.

Jak potrzebne są takie akcje, dowodzą statystyki: 1106 narządów przeszczepionych od osób zmarłych w 2008 roku i 1077 do końca grudnia 2009. Na Krajowej Liście Osób Oczekujących na Przeszczepienie, prowadzonej przez Poltransplant 30 stycznia 2010r. na przeszczep narządu czekało 1656 chorych.

источник: Rynekzdrowia.pl

Комментарии

Комментарии

Поделитесь эту статью

Похожие сообщения

Автоматический перевод:

Щебет