Дариуш Goźliński

"Во-первых, не навреди!"- Это должно быть, первое правило для коммуникационной деятельности в области фармацевтической и правовой.

Кто я?
Страстный о маркетинге и рекламе. Тесно связанных с фармацевтической промышленностью и связанных с ними. Я создаю и я управлять рекламными кампаниями в том числе использование социальных медиа в деятельности, направленной на врачей и пациентов. Профессионально, я основатель и управляющий директор агентства GreyTree. От 2002 R. Я связан с ограниченным маркетинга и рекламы закона. Среди прочего, работал с такими компаниями, как: Unilever, Jelfa, Sanitas Группа, Adamed Здоровье, Синий Farma, Шанс, Genexo, GAL, Каблук Польша, Symphar, Вс Farm, Адмирал, Ипсен, HiPP, Alpen Pharma или Krewel Meuselbach.

Твое,
Дариуш Goźliński
такие. +48 22 628 53 61
адрес электронной почты: d.gozlinski(на)greytree.co

Послы и репутации торговой марки онлайн

26 апрель 2014
Послы и репутации торговой марки онлайн

Budowa pozytywnego wizerunku naszej marki w oczach konsumentów i pacjentów to najczęściej „koszt” wielu miesięcy prowadzenia kampanii, хороший продукт (в качестве лекарственного средства, косметический, пищевая добавка) или медицинское обслуживание, и соответствующим образом выбрана стратегия коммуникации. Czasami jednak wystarczy jeden niezadowolony konsument, który rozpocznie w Internecie lawinę niekontrolowanych zdarzeń i dyskusji, które bezpośrednio uderzą w reputację naszej marki. Z drugiej strony nasza marka może mieć po swojej stronie realnych ambasadorów w postaci zadowolonych konsumentów / пациентов.

To właśnie adwokaci (ambasadorzy) naszej marki, którzy wywodzą się z grupy odbiorców naszego produktu lub usługi, są naszymi sprzymierzeńcami w budowaniu pożądanego wizerunku, a w sytuacjach kryzysowych jednymi z pierwszych, którzy mogą stanąć po naszej stronie. Analizy przeprowadzone przez Dachis Group (raport „Managing reputation with Brand advocacy”, 03.2013) образец 30 000 marek wykazały, że ponad 248 000 internetowych aktywistów odpowiada za blisko 30% ekspozycji i komunikatów marek. A przecież przez większość czasu poszczególne firmy prowadzą mniej lub bardziej intensywne kampanie reklamowe, na które przeznaczają konkretne budżety. Jaki jest z tego wniosek? Tak naprawdę w skali prowadzonych przez marki różnego rodzaju aktywności promocyjnych – niewielka grupa pasjonatów, ambasadorów jest w stanie w zdecydowany sposób wesprzeć budowanie ich wizerunku i wzmocnić przekaz reklamowy. Wsparcie ambasadora dla marki to również zaangażowanie w komunikację jego autorytetu. W końcu – jak już wielokrotnie wykazano w różnych badaniachbardziej ufamy konkretnym osobom niż samym reklamom.

Конечно, wspieranie i angażowanie konsumentów, które ma na celu wyłonienie ambasadorów wymaga ze strony marki czasu, pomysłu, a niejednokrotnie i środków. Jednak w dalszej perspektywie przyniesie nam korzyści w postaci autentycznego zaangażowania realnych osób, które będą wspierać działania marki i to często na skalę i w sposób niedostępny dla pracowników agencji lub brand managerów bezpośrednio odpowiedzialnych za pharma social media marketing. Na takich założeniach oparto z powodzeniem wiele strategii komunikacji online. A jak wygląda to w przypadku Twojej marki?

Комментарии

Комментарии

Поделитесь эту статью

Похожие сообщения

Автоматический перевод:

Щебет