Dariusz Goźliński

«D'abord, ne pas nuire!»- Cela devrait être, la première règle pour les activités de communication dans le domaine des produits pharmaceutiques et juridique.

Qui suis-je?
Passionné de marketing et de publicité. Fortement associé à l'industrie pharmaceutique et connexes. Je crée et je gère des campagnes de publicité, y compris l'utilisation des médias sociaux dans les activités dédiées aux médecins et aux patients. Professionnellement, je suis le fondateur et directeur général de l'agence GreyTree. À partir de 2002 r. Je suis associé avec une commercialisation limitée et droit de la publicité. Entre autres choses, a travaillé avec des sociétés telles que: Unilever, Jelfa, Sanitas Groupe, Adamed Healthcare, Bleu Farma, Chance, Genexo, GAL, Heel Pologne, Symphar, Sun Farm, Amiral, Ipsen, HiPP, Alpen Pharma ou Krewel Meuselbach.

Vôtre,
Dariusz Goźliński
tel. +48 22 628 53 61
email: d.gozlinski(à)greytree.co

Médecins, équipes nationales, marketing i edetailing.co

16 Juillet 2012
Médecins, équipes nationales, marketing i edetailing.co

Convaincre le médecin, obtenir des commandes d'une pharmacie, zwiększyć sprzedaż leków to cele działań każdej firmy farmaceutycznej. Dodajmy do tego jednak więcej szczegółów, ou: zwiększyć skuteczność bez mnożenia kosztów, usprawnić komunikację oraz wprowadzić efektywny nadzór i monitoring każdego z działań. Ale jak to osiągnąć?
edetailingZatrudnić nowego menadżera, nowego marketingowca i kilkunastu nowych przedstawicieli medycznych? Non ... Wystarczy skorzystać z systemu edetailing.co, a uzyskane efekty pozytywnie Cię zaskoczą.

Walka o klienta i o wzrost sprzedaży to dzień powszedni w branży farmaceutycznej i medycznej. Koniec kwartału i koniec roku to dobry czas na podsumowania w każdej firmie. W takich chwilach, analizując dane z całego roku odpowiadamy sobie na pytanie czy ten rok można zaliczyć do udanych? Par ailleurs,, zastanawiamy się czy wszystkie nasze działania marketingowe były skuteczne? Czy reprezentanci medyczni zrealizowali cele sprzedażowe? Jednak nie wszystkie nasze działania i akcje przekładają się na konkretne wyniki. Nie wszystkie spływające do nas dane jesteśmy w stanie ze sobą skorelować, a co za tym idzie z całą stanowczością stwierdzić, iż np.: dzięki naszym przedstawicielom i naszym product managerom wzrosła liczba przepisywanych recept na nasze leki, zwiększyła się liczba zamówień. Oui, dysponujemy pewnymi informacjami, które poddaliśmy analizie i na ich podstawie wyciągnęliśmy wnioski i dzięki temu w drugiej połowie roku zmieniliśmy strategię i treści komunikatów w naszych kampaniach informacyjno – pédagogique (a może dopiero w nowym roku to zmienimy?). Jednak gdybyśmy zrobili to wcześniej, już w pierwszych dniach naszych działań to efekt byłby nieporównywalnie lepszy, a wzrost sprzedaży znaczący. Innymi słowy chodzi o czas, o reakcję i elastyczność działań, które w dzisiejszych czasach bezlitośnie dzielą rynek farmaceutyczny na graczy górnej półki, czyli ekstraklasy i pozostałych, niższych lig.

edetailing.co, który zwiększa efektywność

Skuteczny przekaz edukacyjny i marketingowy to już nie mrzonki, a nowoczesne rozwiązania w postaci połączenia wiedzy marketerów farmaceutycznych i programistów. Konsorcjum Gris Arbre przygotowało nowy system edetailingowego wsparcia sprzedaży, kampanii i bieżącej kontroli każdego z podejmowanych działań.
Dedykowane do codziennego zastosowania multimedialny systemy oparty na interaktywnych serwisach www dla lekarzy i/lub przenośnych urządzeniach w postaci tabletów iPad w rękach reprezentantów medycznych, stanowi rozwiązanie na miarę amerykańskich standardów w branży farmaceutycznej i medycznej. W porównaniu do istniejących na polskim rynku systemów edetailingowych, nowy produkt edetailing.co daleko w tyle pozostawia konkurencję, a także tradycyjne formy sprzedaży i realizacji kampanii przez reprezentantów i marketerów firm farmaceutycznych.

Dotychczasowe formy działań przedstawicieli i realizowane kampanie marketingowe odchodzą w przeszłość. Teraz liczą się mniejsze koszty a większa skuteczność realizacji targetu, czas potrzebny na osiągnięcie zakładanych celów musi być krótszy, kontrola nad działaniami handlowców powinna na bieżąco umożliwiać wprowadzanie korekt działań (a nie dopiero pod koniec miesiąca lub kwartału), każda prezentacja i projekt edukacyjny w systemie edetailing.co już po kilkukrotnym wyświetleniu powinien dostarczyć danych, które pozwolą ocenić jego efektywność i ewentualnie ją zdecydowanie zwiększyć. Czas to pieniądz! Ten sam efekt można osiągnąć w krótszym czasie, albo innymi słowy w tym samym czasie można osiągnąć o wiele lepszy efekt edukacyjny i komercyjny!

W możliwościach tkwi sukces edetailing.coedetailing

Marketing farmaceutyczny bez rewelacyjnych efektów biznesowych? Gdzie wtedy tkwi błąd? Co należy poprawić lub zmienić? Opakowanie? Wprowadzić więcej promocji? Zwiększyć premie motywacyjne? Zaplanować nową kampanię w mediach? Czyli wydać więcej pieniędzy? Nie tędy droga, aby mnożyć wydatki licząc na lepsze efekty. Produkt i właściwi ludzie w strukturze firmy, czyli te zasoby, które już posiadasz a teraz powinieneś efektywniej je wykorzystać – to będzie Twój atut w stosunku do silnej konkurencji na rynku farmaceutycznym.

System edeatiling.co dostarcza każdej firmie nowe możliwości kreowania, realizacji i bardzo szczegółowego raportowania każdego z pojedynczych działań przedstawicieli medycznych i marketerów. W oparciu o multimedia i nowoczesne technologie, które w USA stały się już standardem, otrzymujesz nowe możliwości np.: przyjazne odbiorcom interaktywne prezentacje w technologii Flash, Vidéo, PowerPoint lub innej (publikowane i dostępne dla lekarzy / farmaceutów w Internecie na stronach www, portalach medycznych lub też wykorzystywane przez przedstawicieli farmaceutycznych na tabletach iPad, podczas bezpośrednich spotkań). System może dopasowywać wyświetlane dane i komunikaty do kolejnych wyborów lekarza lub farmaceuty, a jednocześnie agreguje dane i tak pozyskane informacje służą do przygotowania bardzo szczegółowych raportów wraz z rozbudowanymi korelacjami. Dzięki temu jesteś w stanie tak modyfikować swoje materiały, aby za każdym razem zwiększać efektywność działań. Nie czekasz już na koniec miesiąca, ani kwartału, ale praktycznie z dnia na dzień możesz poprawić wyniki swojej firmy. Zyskujesz cenny czas, co pozwala sprawnie zrealizować plany i cele, a także daleko wyjść poza oczekiwania. W końcu celem każdego rozwiązania biznesowego jest przyniesienie wymiernych korzyści, zwrot z inwestycji, szybszy a nawet lepszy efekt przy mniejszych kosztach!

Dodatkowym atutem edetailing.co jest komunikacja on-line w czasie rzeczywistym, rozwiązanie w postaci szybkich aktualizacji (kiedy Ty jako administrator chcesz udoskonalić, zmienić treści i prezentacje) i newsy w postaci komunikatów od zespołu edetailing.co jak i Twojej firmy.

To wszystko, dzięki połączeniu on-line może zostać wysłane i zaktualizowane praktycznie niezauważalnie (i na stronach www i na tabletach Twoich przedstawicieli)!

Sprawdź edetailing.co! Bezpłatnie!

Celem każdego rozwiązania biznesowego jest przyniesienie wymiernych korzyści, zwrot z inwestycji, szybszy a nawet lepszy efekt przy mniejszych kosztach i takim właśnie rozwiązaniem jest edetailng.co. Ten system zdecydowanie różni się od starszych i prostszych rozwiązań dostępnych na polskim rynku. edetailing.co daje Ci to wszystko co przykuwa uwagę i zaangażowanie odbiorcy, ładnie opakowane, ale najważniejsze, że skuteczne!

edetailingWszelkie działania marketingowe i handlowe monitorujesz i koordynujesz na bieżąco i to niezależnie, w jakiej części Polski są Twoi przedstawiciele farmaceutyczni. Podstawą Twoich działań są konkretne dane, które cały czas są zbierane przez system – działy marketingu, product managerowie decyzję podejmują w oparciu o konkretne raporty, które dotyczą pojedynczych przedstawicieli, lekarzy i kampanii, ale też mogą być przedstawiane w skali miasta i kraju. Szczegóły prezentowane mogą być zarówno w postaci tabel, jak i wykresów liniowych, słupkowych i kołowych. Ty decydujesz jakie dane, na jakim poziomie szczegółowości i w jakiej formie przedstawić. Takiego narzędzia jak edetailing.co pozazdroszczą Ci inni product managerowie i marketerzy. Bien sûr, to tylko mały fragment możliwości naszego systemu. W rzeczywistości edetailing.co daje Ci o wiele większe możliwości marketingowe i sprzedażowe, a do tego w bardzo przejrzystej i eleganckiej szacie graficznej. A my nie wiemy nic o tym, żeby tak dopracowane i funkcjonalne rozwiązania oferowała nasza konkurencja w Polsce!

Sprawdź!!! Skontaktuj się z nami!!! Teraz system dostępny w bezpłatnych testach! Będziecie w firmie zaskoczeni uzyskanymi efektami i możliwościami samego systemu edetailing.co!

Commentaires

Commentaires

Partager cet article

Related Posts

Traduction automatique:

Gazouillement