Dariusz Goźliński

"First, do no harm!"- Dies sollte sein, die erste Regel für den Kommunikationsaktivitäten auf dem Gebiet der Pharmazie und Rechts.

Wer bin ich?
Leidenschaft für Marketing und Werbung. Stark mit der Pharmaindustrie und verwandte verbunden. Ich erstelle und verwalte ich Werbekampagnen einschließlich der Nutzung von Social-Media-Aktivitäten für Ärzte und Patienten gewidmet. Professionell, ich bin der Gründer und Geschäftsführer der Agentur GreyTree. Von 2002 r. Ich bin mit einer begrenzten Marketing-und Werberecht verbunden. Unter anderem arbeitete mit Unternehmen wie: Unilever, Jelfa, Sanitas-Gruppe, Adamed Healthcare, Blau Farma, Chance, Genexo, GAL, Heel Polen, Symphar, Sun Farm, Admiral, Ipsen, HiPP, Alpen Pharma oder Krewel Meuselbach.

Mit Freundlichen,
Dariusz Goźliński
so. +48 22 628 53 61
E-Mail: d.gozlinski(bei)greytree.co

Oświadczenia woli ratują życie…

9 Juni 2010
Oświadczenia woli ratują życie…

Dobiega końca ogólnopolska kampania informacyjna, promująca w szkołach oświadczenia woli i wiedzę o transplantacji. Kampagne, nosząca nazwę „Drugie życie", to akcja, której celem jest zwiększenie świadomości społecznej w zakresie przeszczepiania narządów, jako metody ratującej życie i przywracającej zdrowie ciężko chorym ludziom.

Uczestniczy w niej młodzież ze szkół ponadgimnazjalnych. Ona to, przy wsparciu organizatorów, przeprowadza własne działania promocyjne – szkolne kampanie, które sprawiają, że ich rówieśnicy wiedzą czym jest oświadczenie woli. "Drugim życiem” szybko zainteresowano się jednak w innych miastach kraju.

We wrześniu 2009 roku akcja wystartowała w Małopolsce, gdzie jej głównym organizatorem jest Ogólnopolskie Stowarzyszenie Osób Dializowanych, wspierane dodatkowo przez Urząd Miasta Kraków oraz Jerzego Millera – wojewodę małopolskiego.

Jesienią kampania pod hasłem "Oświadczenia woli dają szansę, transplantacje ratują życie…" ruszyła również w województwie warmińsko–mazurskim.

Kampania w każdej szkole kończy się przesłaniem do koordynatorów relacji z prowadzonych działań. Na ich podstawie organizatorzy wyróżniają placówkę, której kampania charakteryzowała się najwyższym poziomem i skutecznością.

Podsumowanie kampanii, wspieranej przez Polską Unie Medycyny Transplantacyjnej i Polską Federacje Pacjentów Dialtransplant, odbędzie się podczas spotkań z młodzieżą jeszcze w czerwcu, przed zakończeniem roku szkolnego.

Jak potrzebne są takie akcje, dowodzą statystyki: 1106 narządów przeszczepionych od osób zmarłych w 2008 roku i 1077 do końca grudnia 2009. Na Krajowej Liście Osób Oczekujących na Przeszczepienie, prowadzonej przez Poltransplant 30 stycznia 2010r. na przeszczep narządu czekało 1656 chorych.

źródło: Rynekzdrowia.pl

Kommentare

Kommentare

Teilen Sie diese Geschichte

Related Posts

Automatische Übersetzung:

Rundschreiben

Zwitschern