Hoppla! Es scheint, dass Sie Javascript deaktiviert haben. Damit Sie diese Seite, um zu sehen, wie es soll angezeigt werden, wir bitten Sie bitte wieder zu aktivieren Javascript!

Dariusz Goźliński

"First, do no harm!"- Dies sollte sein, die erste Regel für den Kommunikationsaktivitäten auf dem Gebiet der Pharmazie und Rechts.

Wer bin ich?
Leidenschaft für Marketing und Werbung. Stark mit der Pharmaindustrie und verwandte verbunden. Ich erstelle und verwalte ich Werbekampagnen einschließlich der Nutzung von Social-Media-Aktivitäten für Ärzte und Patienten gewidmet. Professionell, ich bin der Gründer und Geschäftsführer der Agentur GreyTree. Von 2002 r. Ich bin mit einer begrenzten Marketing-und Werberecht verbunden. Unter anderem arbeitete mit Unternehmen wie: Unilever, Jelfa, Sanitas-Gruppe, Adamed Healthcare, Blau Farma, Chance, Genexo, GAL, Heel Polen, Symphar, Sun Farm, Admiral, Ipsen, HiPP, Alpen Pharma oder Krewel Meuselbach.

Mit Freundlichen,
Dariusz Goźliński
so. +48 22 628 53 61
E-Mail: d.gozlinski(bei)greytree.co

Content-Marketing in der Welt der Drogen

19 August 2013
Content-Marketing in der Welt der Drogen

Ist die pharmazeutische Marke bietet seinen Kunden etwas mehr als das, was in der Box? Gar nicht, nicht um Emotionen und Prestige, aber mit dem Mehrwert von Inhalten gesucht und von den Verbrauchern gewünscht. Sie fragen, was der Inhalt ist?Przede wszystkim najpierw musisz lepiej poznać swoją grupę celową poznać – począwszy od jak najpełniejszego insightu konsumenckiego, a skończywszy na bieżącym monitorowaniu aktywności swoich konsumentów. Liczy się to, co piszą w kontekście produktu, aber – uwaga! – również nie mniej ważne są tematy z nim powiązane i sam kontekst (zB.: dla suplementów diety związanych z odchudzaniem będą to treści o aktywności fizycznej, zdrowiu, wyglądzie, modzie itd.). Dzięki temu zyskasz pełen obraz zainteresowań, a co za tym idzie i potrzeb swojej grupy celowej, które daleko wykraczają poza sam zakup i stosowanie leku Rx, OTC lub też wspomnianych suplementów.

kliknij_po_zdrowie3Na tym jednak nie koniec, ponieważ sam content (artykuły i porady, infografiki, testy i kalkulatory medyczne, wideo, aplikacje online itd.), przygotowany dodatkowo na bazie wyciągniętych przez Ciebie wniosków na temat odbiorców marki, nie przyciągnie od razu rzeszy nowych konsumentów. Muszą wiedzieć, że np.: na Twojej stronie internetowej znajdą te przydatne i użyteczne informacje, ale również że cały czas będą pojawiać się nowe. deshalb, oprócz przeprowadzenia kampanii informacyjnej do grupy celowej, powinieneś pamiętać o pozycjonowaniu serwisu contentowego marki – tak, aby przygotowane materiały każdy z zainteresowanych mógł łatwo odnaleźć w Internecie (DIESE). Bo inaczej po co tyle trudu, skoro nikt z tych treści nie będzie korzystał, albo po prostu nie będzie o nich wiedział?

Jeżeli zdecydujesz się wdrożyć strategię contentową marki, to pamiętaj o tych podstawowych zasadach. Dzięki czemu wykonasz pierwszy krok do zbudowania długotrwałych relacji pomiędzy marką a jej odbiorcą. Darüber hinaus, treści marki, które zaangażują czytelników / użytkowników z bardzo dużą dozą prawdopodobieństwa zostaną przez nich udostępnione innym, potencjalnym konsumentom (zB.: via Facebook).

Kommentare

Kommentare

Teilen Sie diese Geschichte

Related Posts

Automatische Übersetzung:

Rundschreiben

Zwitschern